سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
  محمد حسین پیروی[286]


هیچ هنری ندارم جز نوشتن با لکنت زیاد... اللهم تقبل منا هذا القلیل
ویرایش
لینک دوستان
ویرایش
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
امکانات دیگر

به نام او

http://en-maktoob.news.yahoo.com/deadly-attack-shia-procession-pakistan-011946383.html

 

داشتم در اینترنت می گشتم یک هو به این خبر در سایت یاهو رسیدم... حمله مرگبار به تجمع شیعیان در پاکستان
ابتدا خیلی خوشحال شدم که خوب مثل اینکه این اخبار اگر برای ما مهم نیست برای دنیا مهمه !
یه کم متن خبر رو خوندم از حالت اولیم خجالت کشیدم... اینا دارن با متهم کردن برادران اهل سنت به جای وهابیت خبیث ایجاد تفرقه می کنن!
رسیدم به نظرات ... شاید باورتون نشه ولی اشکم دروامد... اینا نه ما براشون مهمیم نه تفرقه و اتحاد مسلمین... توی نظرات اومده بود که بذارید اینا هم دیگه رو بکشن که دنیا صلح رو خودش ببینه!
اینا که به خودشون رحم نمی کنن باز ما بهشون اجازه می دیم بیان کشور ما!
و...
خداییش هر کی زبان بلده به ینا بگه اسلام راضی نیست خون از دماغ کسی بیاد
نمی دونم برای یاد گرفتن زبان حجت شرعی دیگه ای لازمه؟

و العاقبه للمتقین




برچسب ها : امام حسین علیه السلام  ,
      
 به نام خدا
ضمن عرض تبریک عید سعید غدیرخم
دو زیارت جامعه کبیره و غدیریه از مشهورترین و برترین زیارت نامه هایی است که با سندهای قطعی و مضامین عالی از حضرت امام هادی(ع) به یادگار مانده است.
زیارت جامعه کبیره نزد شیعیان بسیار شناخته شده است و بزرگان سفارش کرده اند که در حرم ائمه اطهار علیهم‌السلام این زیارت نامه قرائت شود. زیارت غدیریه نیز میراث جاودانه و ماندگار دیگر حضرت امام هادی(ع) است در سالی که آن حضرت (ع) از مدینه به سامرا فراخوانده شدند، هنگام ورود به شهر نجف این زیارت را در بارگاه امیرالمومنین (ع) خطاب به جد بزرگوارشان قرائت کردند و از مصائبی سخن گفتند که قرن ها پیش بر آن امام مظلوم (ع) رفته است. با این که زیارت غدیریه سند بسیار معتبری دارد و روایتگران آن بزرگان شیعه هستند، اما متاسفانه این زیارت نامه در جامعه اسلامی مغفول و مهجور واقع شده است و بسیاری از افراد حتی نام آن را نشنیده اند و یا آشنایی چندانی با آن ندارند.
 شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان تصریح می کند زیارت غدیریه ای که امام یازدهم (ع) از پدر بزرگوارشان حضرت امام هادی (ع) نقل کرده اند، با سندهای معتبر نقل شده است و همان طور که زیارت عاشورا منحصر به زمان و مکان خاصی نیست، زیارت غدیریه نیز فراتر از زمان و مکان است و توصیه اکید شده است که شیعیان آن را خطاب به امیرالمومنین (ع) در زمان ها و مکان های مختلف به ویژه در روز عید غدیر قرائت کنند.
در زیارت غدیریه امام هادی (ع) به بیان حقایقی می پردازند که در دیگر زیارات و متون رسیده از ائمه اطهار (ع) بیان نشده است.
 در این زیارت نامه مباحث مختلف کلامی، فقهی، تاریخی، قرآنی و ... بیان می شود. 
دلاوری های امیرالمومنین(ع) در جنگ های صدر اسلام یادآوری می شود، جانفشانی آن حضرت در لیلة المبیت ذکر می شود، روز غدیر تذکر داده می شود، به ویژه درباره فدک به طور مفصل توضیح داده می شود و در مجموع امام هادی (ع) به دفاع از حقانیت امیرالمومنین(ع) می پردازند.
حاج حسین نوری در خاتمه مستدرک الوسایل جلد 19 صفحه 361 پس از آن که این زیارت نامه را از سیدبن طاووس نقل می کند، می گوید: سند زیارت غدیریه، سندی است که از لحاظ صحت و اعتبار نظیر آن یافت نمی شود یا کمتر یافت می شود.

و العاقبه للمتقین



برچسب ها : غدیر  ,
      



پیامهای عمومی ارسال شده


+ می گویند عده ای از مسئولین پیش یکی از علما رفتن و گفتن به این نتیجه رسیدیم که ظهور نزدیکه!چی کار کنیم مردم آمده شن... و ایشون در جواب این سوال رو پرسیدن که آیا مرگ نزدیک تر نیست؟برای مرگ آماده اید؟




+ شاید من خیلی بدبین شدم... اما چند وقتیه به اطرافم که نگاه می کنم حرکتها، پیامها، پستها و.. را فقط برای ابراز وجود، بیان مخالفت با نظام یا هر چیز دیگر نمی دانم! همه از جایی آب می خورد!!!


+ http://en-maktoob.news.yahoo.com/deadly-attack-shia-procession-pakistan-011946383.html داشتم در اینترنت می گشتم یک هو به این خبر در سایت یاهو رسیدم... حمله مرگبار به تجمع شیعیان در پاکستان ابتدا خیلی خوشحال شدم که خوب مثل اینکه این اخبار اگر برای ما مهم نیست برای دنیا مهمه! بقیه در نظرات...


+ ای کاش آقای روحانی زمانی که با اوباما صحبت می کرد این تصاویر رو به خاطر داشت... نه؟




+ این کلیپ رو ببینید در مورد جانشین دکتر جلیلی... اگه دلتون برا مملکت نسوخت...یامین پور و شمخانی




+ سلام؛ کسی یک حدیث از امام رضا ع درباره ی امام زمان عج بلده به ما هم بگه؟




+ با سلام، از دوستانی که مقلد حضرت آقا هستند یه سوالی دارم لطف کنند پاسخ دهند... اگر مسئله ی شرعی را نمی دانستید از چه طریقی حکمش را می پرسید؟آسانترینش کدام است؟




+ دو سالگی صبح نزدیک مبارک... امیدوارم طی این دو سال تکلیفم رو خوب ادا کرده باشم... چیزی نیست اما همه اش تقدیم تو یا صاحب الزمان




+ شک مانند چسب است؛ آیا می توان در استخری پر از چسب شما کرد؟ همان طور هم اگر شخصی شک را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهد نیزنمی تواند در جامعه ی خود به دلخواه به فعالیت بپردازد. شک به عنوان یک مرحله ی گذرا تنها می تواند انگیزشی برای رسیدن به یقین باشد. اما ماندن در آن توان جنب و جوش را از انسان می گیرد.




+ از مدیر سابق دبیرستانمون که مرحوم شدند شنیدم که همیشه می گفتند اگر آدم ها اندکی معاد را قبول داشتند این طوری زندگی نمی کردند... این زندگی نشان می دهد که ما اصلا به قیامت باور نداریم